2011年7月8日星期五

好可愛的小朋友

剛有個小朋友入黎辦事處,
問我睇緊咩野
李偉峰:卡通片
小朋友:卡通片唔系大人睇架,系小朋友睇
李偉峰:甘邊個同你睇?
小朋友:自己睇LO
李偉峰:.......
到小朋友同屋企人走時
李偉峰:返屋企啊,有大人一齊米冇得睇卡通片LO

小朋友笑笑口講拜拜

小朋友的笑容把自己在今天的怒火中拉出來
謝謝你

2011年7月5日星期二

同流氓有咩分別

街坊打電話黎投訴,指有地區人士夜晚帶隊去私樓大堂,拆民主黨的海報,當保安同佢地理論時,有人說民主黨唔系 當區
民主黨立法會及區議會議員都系當區,地區人士你又系邊區
重點系,私樓貼海報由法團及管理員管理,地區人士帶隊入私樓?
同流氓有咩分別

改變香港 我地有SAY

2011年7月2日星期六

民主黨促建制派倒戈 反對遞補機制

民主黨促建制派倒戈 反對遞補機制

約10名民主黨成員,中午由中環匯豐總行遊行至政府總部,要求當局立即撤回遞補機制方案。 民主黨政務部部長胡志偉表示,七一遊行已很清晰反映市民反對遞補機制的意見,而政府的修訂方案亦未能回應市民的質疑。他認為,政府在未諮詢公眾前,便將方案提交立法會,是「霸王硬上弓」,立下壞先例。

7.1



遞補機制激發多人上街,但不要忘記港人有不同的訴求,每個人在不侵犯他人底下,都有表達意見的權利。

4點未離開維園,警方未有處理好出發的流程,大會有有否做好控制離開維園的人流,在場聽到叫公民黨起行之後,唔系好覺有指示邊個場區出發(當時過半數的人在公民黨之後)

感謝與我們一同行的朋友,當中發生什麼事情,在場人士會知道的。

8點幾收好物資,與兄弟姊妹離開。好好休息,做好今天的地區工作。