李偉峰部落
顯示包含「社區活動」
標籤的文章。
顯示所有文章
顯示包含「社區活動」
標籤的文章。
顯示所有文章
2012年5月11日星期五
估佢唔到
要聲明圖中小朋友唔系講"唔要"O個個
5
月
10
日下午到奧運站派花,遇到幼稚園的
“
小魔怪
”
放學,有
D
就好主動甘要花,當然大人小朋友都開心既
最好笑系
,
我專登畀支花一個小魔怪
,
叫佢送畀媽咪
(
佢嫖咪就
O
向隔離
),
佢竟然話
: “
唔要
”
我睇到媽咪個樣由笑到入心變左好似恐怕片女主角甘
,
隻眼
LOOK
到好大甘問
“
點解
”
都幾好笑
,
小魔怪做事真系估佢唔到
,
又系甘先得意
2012年5月5日星期六
20120505 提前母節派花
微雨下,提前母節派花,一連兩場,派完又大雨過
2012年4月10日星期二
母親節一天遊
2012年3月22日星期四
從化溫源兩天遊
2012年2月7日星期二
2
月
5
日,新春行大運,又系撞到友黨,年年都見到佢地,主要系次次佢地
O
既旅遊巴都系差幾個人未上車,又點都唔開走,搞到我地
O
既街坊花好多時間等車
……(
唔通我真系甘好彩
)
請認真檢討一下,大家去玩應該互相協調
LO
幸好當日天氣相當好,我地都唔會凍到傻傻下。
最估唔到,系阿涂跑完馬拉松會衫都唔換就過黎
(
可能系跑得慢唔夠時間換拉
=.=)
阿涂...點解你會有得坐低食?
2012年1月12日星期四
一天遊,正接受報名
2011年12月29日星期四
新春行大運
較舊的文章
首頁
訂閱:
文章 (Atom)