李偉峰部落
顯示包含「遊行」
標籤的文章。
顯示所有文章
顯示包含「遊行」
標籤的文章。
顯示所有文章
2012年3月3日星期六
3月3,你身在何方?
大隊順利到達政府總部
出發前影,真系好眼瞓,之前一日在地區15小時,大廈有石屎墮下,見街方,開法團會,以前就體力 / 精力消耗,依家就每時每刻兩者同時消耗,記得這幾個月不停聽到街坊的說話:都輸左,做咩做甘多,選左o個個都唔見人,伙地做甘多,都唔會有人記得!
老街坊都叫我地唔好去拼,真系心傷
阿涂,你個眼袋又大左
2012年3月1日星期四
3.3 抗議小圈子選舉大遊行
「踢走爛攤子,還我真普選!」
抗議小圈子選舉大遊行
民主黨呼籲各位市民,參加
3
月
3
日表達對小圈子選舉的憤怒,一人一腳,踢走小圈子選舉。遊行詳情如下:
日期:
2012
年
3
月
3
日(星期六)
集合時間:下午
2
時
45
分
(3
時正出發
)
集合地點:銅鑼灣維園
大遊行路線:銅鑼灣維園
→金鐘政府總部
民主黨一向尊重不同團體的表達方式,並堅持「和平、理性、非暴力」的原則來表達訴求。我們會組織糾察,維持遊行秩序。
請各位市民與我們同行。
較舊的文章
首頁
訂閱:
文章 (Atom)